divendres, 20 de març del 2020

DIVENDRES 20 DE MARÇ 2020

Bones, 
perdonau el meu retard en conectar-me avui. Hem fet reunió online amb els mestres per valorar com ha anat la setmana. Esperam que ens quedi menys.
Per avui ja vos vaig penjar ahir vespre el joc lingüístic del dia i si vos heu endarrerit, teniu el cap de setmana per posar-vos al dia.
Pel cap de setmana únicament i de forma voluntària  és clar, vos propòs el retrat Acimboldo, amb el material que tengueu per casa, no es tracta de deixar la gelera buida, i menys ara que no podem sortir de casa. El retrat que vaig fer jo ahir, el vaig fer a l'hora de dinar, va ser reutilizat cinc minuts més tard. També podeu utilitzar fulles, pedretes, branques... els que viviu a fora ho teniu bé. Si podeu feis una foto del retrat que hageu creat i els compartiré amb tots.



Repeteix el mateix cada dia, per a qualsevol dubte o problema per fer la feina m'enviau un correu.