dilluns, 22 de juny del 2020

DIVENDRES 19 DE JUNY DE 2020

Potser ja no mireu aquest escrit, lògic, ja estau de vacances, potser no torneu a obrir aquest blog que ens ha acompanyat tants de dematins,  fins al mes de setembre, lògic també, mereixeu un descans, però potser algun de vosaltres, un dia el trobarà a faltar, tindrà nostàlgia i l'obrirà i llegirà el que vos escric, si és així ja ho haurà valgut la pena. 

Han estat setmanes i més setmanes,  complexes, amb pantalles i treballant sols, amb l'ajuda dels vostres pares/mares o la que jo vos podia oferir pel meet o pel correu, però heu arribat al final i ho heu fet molt bé, potser ja heu degustat el merescut  gelat, el vostre particular trofeu, potser encara reposa el val dins la vostra butxaca, gaudiu el gust fresc de l'estiu, encara teniu temps.

Aquestes dues darreres setmanes hem realitzat propostes alternatives, moltes d'elles dirigides i suggerides per vosaltres mateixos. He disfrutat amb els vostres teatres d'ombres, ha assaborit els gelats que heu elaborat i els plats que  heu cuinat, he rigut amb les vostres figures acrobàtiques, he al·lucinat amb la creativitat que m'heu mostrat amb l'art oriental i l'art rupestre, he volat amb els vostres divertits estels, m'he buidat el cap amb el pasapalabra,  i fins i tot he sommiat que la làmpara de lava es passejava sola per la meva habitació com si d'un ésser estrany es tractàs. En definitiva, m'heu mantingut activa i desperta fins al darrer moment perquè no vos heu rendit i heu donat la millor part vostra, per tot això i més, MOLTES GRÀCIES, VOS DEC MIL ABRAÇADES. Ens veim aviat i TOT ANIRÀ BÉ. BON ESTIU 

😍😍😍