divendres, 3 d’abril del 2020

DIVENDRES 3 D'ABRIL DE 2020

Bon dia nines i nins, pares i mares i tots els que ho llegiu,

Avui és una mica tard, per saludar-vos, però sé que vosaltres vos heu posat a treballar de bon matí, la feina la vaig deixar enllestida ahir, avui tenia reunions (videoconferències) ja que cada dia des de la Conselleria ens diuen coses noves i ens donen feines a fer al Gestib, que m'ocupen molt de temps, per això no vos he pogut respondre els correus tan aviat com hagués volgut.

Ja sou un grapat que heu aconseguit enviar-me un correu des de la vostra adreça de l'escola, molt bé, ja som 14. Els que encara no ho heu provat feis-ho avui i no passeu pena sino vos funciona per que no recordau la contrasenya que vareu apuntar a l'agenda, ho reiniciarem, ens durà uns dies, però aviat tots tendrem el correu de costaillobera.net operatiu, me deis coses. He de contactar amb algunes famílies encara, però poc a poc es va fent.

Avui vos havia posat poca feina per que volia que vos posassiu al dia i també tinguéssiu temps de corregir bé el quadernet, els exercicis de català i fer el llibre d'en Klaus. Si algú acaba el treball d'en Klaus de moment que no l'imprimeixi, ja que molt probablement el dia 30 encara no serem a l'escola i m'haureu d'enviar el treball per un altre sistema, llavors no cal gastar tinta ni paper, esperau de moment. Ja vos avisaré del sistema d'entrega, això sí serà dia 30 d'abril.

Estic mirant diferents aplicacions per fer altres coses en tornar de vacances, ja vos aniré dient i explicant. 

En general estic supercontenta de la majoria, per que m'enviau correus i sé que treballau, a alguns els hi pegaré una estiradeta d'orelles per que no em donen senyals de vida.😟😜😜😜, és broma les orelles les deixaré al seu lloc per que no els hi arrib. 

Vos faré una proposta creativa pel cap de setmana, estau atents, crec que a alguns-es vos agradarà, pista: títols, retoladors... 




                                             Fins dilluns 
                                             apagau els llums...